Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Kraśniku

Regulamin szkolnego konkursu plastycznego

Regulamin szkolnego konkursu plastycznego

„Bombka bożonarodzeniowa”

                                                     

  1. Organizatorem konkursu są:  Barbara Sowińska, Elżbieta Serwacka, z Radą Rodziców Szkoły Podstawowej nr 3 w Kraśniku.
  2. Konkurs adresowany jest do dzieci klas I-III, IV-VIII  w Szkole Podstawowej nr 3 w Kraśniku. Konkurs rozpoczyna się 12 listopada 2021r. a kończy 29 listopada 2021r.
  3. Cele konkursu:

a)     ukazanie piękna i pielęgnowanie tradycji bożonarodzeniowych;

b)     wspieranie działań i możliwości twórczych dzieci i młodzieży;

c)     zachęcenie dzieci do samodzielnego wykonania bombek;

d)    promocja twórczości dzieci.

  1. Kategorie wiekowe:

                       I – uczniowie klas I-III

                       II- uczniowie klas IV-VIII

  1. Warunki przyjęcia prac:  Uczestnik powinien dostarczyć jedną pracę wykonaną własnoręcznie w przestrzennym formacie w dowolnej technice z dowolnego tworzywa. Bombka zgłoszona do konkursu winna spełniać następujące warunki: wielkość i waga muszą umożliwiać zawieszenie jej na drzewku, każda bombka winna posiadać zawieszkę. Pracę należy opatrzyć przymocowaną w widocznym miejscu kartką- metryczką zawierającą dane: imię i nazwisko, grupa- klasa. Metryczka powinna być niewielkich rozmiarów, tak aby nie przysłaniała pracy. Prace mogą być wykonywane tylko indywidualnie.
  2. 6.      Kryteria oceny prac:

a)     Zgodność pracy z tematem konkursu;

b)     Oryginalne i ciekawe ujęcie tematu;

c)     Staranność i estetyka wykonania pracy;

d)    Samodzielność wykonania pracy;

e)     Możliwość doboru wykorzystanych technik do wieku dziecka.

  1. Ekspozycja prac: Prace nagrodzone i wyróżnione wyeksponowane zostaną na wystawie pokonkursowej.
  2. Zgłaszanie prac na Konkurs: Prace należy składać u wychowawców klas w nieprzekraczalnym terminie do 29 listopada 2021r.
  3. Rozstrzygnięcie Konkursu: Posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się dnia 30.11.2021r. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie internetowej w dniu 1 grudnia 2021r. 
  4. Wręczenie nagród i dyplomów: Rozdanie nagród i dyplomów nastąpi po apelu z okazji Jasełek.
  5. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie prac przez Organizatora konkursu. Zgłoszenie pracy do konkursu jest równoznaczne ze szczegółowym zapoznaniem się z Regulaminem Konkursu i zaakceptowaniem jego warunków.

                                        Organizatorzy